"Uczelnie a branża gier: kształcenie i współpraca" - dyskusja z udziałem dr Kulczykowskiego

13 listopada 2021 roku (sobota) zachęcamy Państwa do udziału w seminarium online "Uczelnie a branża gier: kształcenie i współpraca", które jest organizowane przez Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Zapraszamy polskie uczelnie, szkoły i organizacje zainteresowane kształceniem twórców gier. Zapraszamy również przedstawicieli branży zainteresowanych współpracą z edu-instytucjami: edurekrutacją, eventami, projektami BiR. Spotykamy się na platformie Zoom, prosimy o wcześniejszą rejestrację: us02web.zoom.us

Pojemność Zoom Meetings: do 100 osób.

W programie cztery godzinne panele: licencjacko-szkolny, magistersko-doktorski, gamejamowy i o współpracy akademicko-branżowej. W ostatnim panelu w roli panelisty weźmie udział dr Wacław Kulczykowski z Wydziału Historycznego UG.

W każdym dwa punkty: prezentacja materiałów z projektu GAMEHIGHED udostępnianych na otwartej licencji, a także rozmowa z zaproszonymi panelistami o blaskach, cieniach, doświadczeniach i perspektywach edukacji gamedeveloperskiej nad Wisłą. 

Link do programu: docs.google.com

Jest to wydarzenie upowszechniające (multiplier event) partnerstwa strategicznego Erasmus+ GAMEHIGHED, prowadzonego przez UKW we współpracy z Uniwersytetem Karola (Czechy), Bahcesehir University (Turcja), University of Jyvaskyla (Finlandia) i Czech Game Developers Association. Partnerzy stowarzyszeni to: Fundacja Indie Games Polska, Polskie Towarzystwo Badania Gier, Sirius Game Studio, Spiluddanelse, Film and TV School of Academy of Performing Arts in Prague oraz IV LO w Bydgoszczy.

Więcej informacji: facebook.com 

Tekst: https://www.ukw.edu.pl/strona/aktualnosci/aktualnosci/65228/seminarium-online-uczelnie-a-branza-gier-ksztalcenie-i-wspolpraca

 

Pokaż rejestr zmian

Data publikacji: wtorek, 9. Listopad 2021 - 14:23; osoba wprowadzająca: Wacław Kulczykowski Ostatnia zmiana: wtorek, 9. Listopad 2021 - 14:24; osoba wprowadzająca: Wacław Kulczykowski