fbpx Prof. Anne M. Gurnack z University of Wisconsin-Parkside o różnicach w systemie kształcenia pomiędzy Polską a USA | Wydział Historyczny

Prof. Anne M. Gurnack z University of Wisconsin-Parkside o różnicach w systemie kształcenia pomiędzy Polską a USA | Wydział Historyczny

Prof. Anne M. Gurnack z University of Wisconsin-Parkside o różnicach w systemie kształcenia pomiędzy Polską a USA

Szanowni Państwo,

 

Z inicjatywy Dziekana Wydziału Historycznego prof. dra hab. Wiesława Długokęckiego organizujemy spotkanie z goszczącą u nas prof. Anne M. Gurnack z University of Wisconsin-Parkside, w trakcie którego będzie okazja do rozmowy na temat różnic w systemach kształcenia pomiędzy naszymi krajami. Profesor Gurnack jest politolożką, emerytowanym wykładowcą z ponad 30-letnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej z doktorantami, ale także ze studentami na poziomie studiów licencjackich. Spotkanie, które służyć ma głównie wymianie doświadczeń odbędzie się 24 X (piątek) w godz. 12:00-13:00 w sali 2.53. Prof. Gurnack przedstawi kilka narzędzi służących poprawie jakości kształcenia, z których sama korzysta, bądź które są popularne wśród wykładowców w USA. Poniżej proponowane wątki do dyskusji. Spotkanie prowadzone będzie w języku angielskim. Serdecznie zapraszamy!

 

FRIDAY, OCT. 24, 12:00-13:00

PROFESSOR ANNE M. GURNACK

UNIVERSITY OF WISCONSIN-PARKSIDE

MEETING AGENDA

 

  1. American and Polish institutions of higher learning – basic differences, common challenges
    1. Educational goals
    2. Course organization
    3. Reforms: between research and teaching

 

  1. Learning strategies
    1. Theories – adapting to changing conditions
    2. Active learning; Why do we need to engage the students?
    3. Coping with “bad apples”. Should we adjust the level of difficulty to match the student potential?
    4. New technologies in the classroom – aid or distraction?
    5. Distant learning

 

  1. Student assessment – strategies
    1. estimating students’ effort in class (time, load of work) - variables
    2. assignments  (midterms, response essays, quizzes)
    3. giving feedback
    4. office hours, out of class contact

 

  1. Varia
    1. Curriculum development – procedures, students’ impact on the course of studies
    2. Helping academic teachers develop their teaching skills – American model
    3. Teaching future school teachers – comparison of modules

 

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Lidia Muszyńska
Treść wprowadzona przez: Lidia Muszyńska
Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 28 października 2014 roku, 8:51