fbpx Ogłoszenia dla doktorantów | Wydział Historyczny

Jesteś tutaj

Ogłoszenia dla doktorantów

Sprawozdanie z badań prowadzonych przez doktoranta za okres – rok akademicki 2019/2020

Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 2 czerwca 2020 roku, 8:24
ZałącznikWielkość
Microsoft Office document icon Sprawozdanie 2019/202038.5 KB

Akademia Młodego Badacza - nowy cykl szkoleń

Ostatnia modyfikacja: 
środa, 20 maja 2020 roku, 22:32

W imieniu Rady Doktorantów UG zapraszamy na szkolenia w ramach Akademii Młodych Badaczy. Jest to cykl szkoleń online, dla studentów, doktorantów i pracowników, związanych z kształtowaniem ich kompetencji badawczych i dydaktycznych. W ramach najbliższego cyklu zapraszamy na webinaria podczas których, będą poruszane takie zagadnienia jak: poprawność językowa, systemy zarządzania jakością, personal branding czy tajniki pisania artykułów naukowych.

Więcej informacji:
http://www.radadoktorantow.ug.edu.pl/2020/05/15/kolejne-szkolenia-on-line-w-ramach-akademii-mlodych-badaczy/



 

Procedura korzystania z wypożyczalni Biblioteki UG

Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 20 kwietnia 2020 roku, 10:39
Szanowni Państwo,
 
Biblioteka UG wprowadza możliwość zdalnego zamawiania i samodzielnego odbioru zbiorów (tylko książki bez czasopism i zbiorów specjalnych) przeznaczoną wyłącznie dla:
a. pracowników naukowych Uniwersytetu Gdańskiego
b. doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego
c. studentów Uniwersytetu Gdańskiego, którzy piszą pracę dyplomową (licencjacką, magisterską)
 
załączniku publikujemy procedurę zdalnego zamawiania i samodzielnego odbioru egzemplarzy z BUG w okresie zagrożenia zakażeniem koronawirusem SARS-Cov-2.
 
ZałącznikWielkość
PDF icon Procedura zamawiania książek z BUG222.62 KB

Ogłoszenie dot. finansowania projektów z subwencji budżetowej dla młodych naukowców i doktorantów

Ostatnia modyfikacja: 
czwartek, 26 marca 2020 roku, 12:26
AKTUALIZACJA - 26.03.2020:
 
Uwaga doktoranci !
składanie wniosków na badania własne 2020 zostaje przedłużone do 10 kwietnia br. włącznie /piątek/. Wniosek, oświadczenie i opinię promotora proszę przesyłać na adres mailowy: d.szumilo@ug.edu.pl

 

Informujemy, że do dnia 27 marca 2020 r. młodzi naukowcy oraz uczestnicy studiów doktoranckich mogą składać w dziekanacie Wydziału Historycznego wnioski o finansowanie projektów z subwencji budżetowej na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego służącej rozwojowi młodych naukowców oraz uczestników studiów doktoranckich ("młody naukowiec" - osoba, która nie ukończyła 35 roku życia).
 
Więcej informacji w załączniku.
ZałącznikWielkość
PDF icon Ogłoszenie687.63 KB

Dofinansowania od Komisji Budżetowej Rady Doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego

Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 20 stycznia 2020 roku, 12:27
Szanowni Państwo,
 
uprzejmie informuję, że każdy doktorant, wydziałowa rada doktorantów oraz organizacja doktorancka (np. koło naukowe doktorantów) ma prawo ubiegać się o przyznanie dofinansowania od Komisji Budżetowej Rady Doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego. Zgodnie z Regulaminem Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego (zatwierdzonego przez Jego Magnificencję Rektora Uniwersytetu Gdańskiego w zarządzeniu nr 104/R/19 z dnia 22 listopada 2019 roku) oraz Regulaminem Komisji Budżetowej Rady Doktorantów (zatwierdzonym przez Prorektora ds. Studenckich i Kształcenia Uniwersytetu Gdańskiego w dniu 27 listopada 2019 roku) dofinansowania są przyznawane na działalność naukową lub organizacyjną. 
 
Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące procedury uzyskiwania dofinansowań zostały przedstawione doktorantom podczas otwartego spotkania, które odbyło się w dniu 16 stycznia 2020 roku (czwartek) o godz. 17:00 w s. 411 (IV p.) w rektoracie. Licznie zgromadzeni doktoranci uzyskali odpowiedzi na zadane pytania. Ponadto, zostali poinformowani, że otrzymają dokument (instrukcję), który będzie zawierał opis procedury ubiegania się o dofinansowanie od wyżej wymienionej Komisji. 
 
W załączeniu przesyłam Państwu przedmiotowy dokument wraz z uprzejmą prośbą o przesłanie go do wszystkich doktorantów Państwa Wydziału. Ponadto, załączam obowiązujący Regulamin Komisji Budżetowej Rady Doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego. 
 
Szczegółowe informacje (w tym formularze wniosków) znajdują się w zakładce „dofinansowanie” na stronie: http://www.radadoktorantow.ug.edu.pl 
 
W razie wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt z sekretarzem Rady Doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego – mgr Justyną Stiepanow (jstiepanow@gmail.com) lub bezpośrednio ze mną (piotr.zielinski@ug.edu.pl
 
W załączeniu przesyłam również dokument poświęcony EUROPEJSKIEJ KARCIE NAUKOWCA na Uniwersytecie Gdańskim.
 
Z wyrazami szacunku i uznania,
Piotr Zieliński
 
---
mgr Piotr Zieliński
Przewodniczący Rady Doktorantów
Uniwersytetu Gdańskiego
 

Informacja o spotkaniu dotyczącym dofinansowań dla doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego

Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 13 stycznia 2020 roku, 11:48

Szanowni Państwo,

 

uprzejmie informuję, że w dniu 16 stycznia 2020 roku (czwartek) o godz. 17:00 w s. 411 (IV p.) w rektoracie przy ul. Jana Bażyńskiego 8 w Gdańsku odbędzie się spotkanie Komisji Budżetowej Rady Doktorantów Uniwersytetu Gdańskiego z doktorantami naszej uczelni.

 

Serdecznie zapraszam wszystkich doktorantów, zarówno uczestników studiów doktoranckich, jak i doktorantów szkół doktorskich. Podczas spotkania zostaną przedstawione informacje dotyczące procedury ubiegania się przez doktorantów o dofinansowanie od wyżej wymienionej Komisji. Uprzejmie przypominam, że każdy doktorant, wydziałowa rada doktorantów, rada doktorantów szkoły doktorskiej oraz organizacja doktorancka ma prawo wnioskować o przyznanie środków na prowadzoną przez siebie działalność.

 

Spotkanie będzie również poświęcone Europejskiej Karcie Naukowca na Uniwersytecie Gdańskim (https://ug.edu.pl/ekn)

 

Z wyrazami szacunku,

Piotr Zieliński

 

7 numer czasopisma "Progress" - zgłoszenia

Ostatnia modyfikacja: 
poniedziałek, 28 października 2019 roku, 8:17

Zapraszamy do nadsyłania artykułów do 7 numeru czasopisma "Progress" wydawanego na Uniwersytecie Gdańskim. Publikacja jest bezpłatna a czasopismo ma formę papierową i elektroniczną. 

Wydawcą czasopisma jest Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Wersja elektroniczna od najbliższego numeru znajdzie się na Platformie Czasopism UG.

 

Przyjmujemy artykuły studentów, doktorantów i młodych pracowników naukowych (do 5 lat po obronie doktoratu) z obszarów nauk humanistycznych i społecznych. 

 

Na podstawie aktualnych uregulowań prawnych MNiSW za publikacje w czasopiśmie "Progress" przyznawanych jest 5 pkt.

Termin nadsyłania artykułów mija 10 grudnia 2019 roku a planowany termin ukazania się czasopisma to koniec czerwca 2019 roku.

Wszelkie informacje związane z  wymogami edytorskimi znajdują się pod adresem: https://zatokanauki.pl/dla-autorow/

artykuły należy wysłać na adres dominik.bien@ug.edu.pl.

 

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.

 

Z poważaniem,

 

Dominik Bień

Redaktor naczelny

 

Sposób postępowania w sprawie nadania stopnia naukowego doktora w UG

Ostatnia modyfikacja: 
środa, 16 października 2019 roku, 12:12

Dyżur Kierownika Studiów Doktoranckich Historii, Historii Sztuki i Archeologii w semestrze zimowym roku akademickiego 2019/2020

Ostatnia modyfikacja: 
wtorek, 15 października 2019 roku, 11:52
Dyżur Kierownika Studiów Doktoranckich Historii, Historii Sztuki i Archeologii w semestrze zimowym roku akademickiego 2019/2020:
 
w czwartki ( 24 października, 7 i 21 listopada, 5 i 19 grudnia, 16 i 30 stycznia)
w godz. 16.00-18.00, pok. 2.59 na W. Historycznym UG, ul. Wita Stwosza 55
 
Wyjątkowo 24 pażdziernika 2019 r. dyżur odbędzie się w Instytucie Historii Sztuki w Gdańsku na ul. Bielańskiej 5, pok. 63.

Zmiana wzoru wniosku wyjazdowego

Ostatnia modyfikacja: 
piątek, 8 listopada 2019 roku, 10:11
Szanowni Państwo,
 
W związku z wejściem w życie z dniem 1.10.2019 Regulaminu podróży służbowych odbywanych poza granice kraju, uprzejmie informuję, że zmienił się wzór wniosku wyjazdowego. 
Poniżej bezpośredni link do Zarządzenia Rektora UG:
 
 
Regulamin precyzuje także procedurę wyjazdową oraz wprowadza dodatkową (oprócz zgody przełożonego i dysponenta środków) akceptację biura odpowiedzialnego merytorycznie oraz kontrasygnatę finansową Kwestury. Ze względu na wydłużenie procedury wyjazdowej wnioski należy składać najpóźniej 14 dni przed planowanym wyjazdem.
Proszę o szczegółowe zapoznanie się z Regulaminem.
Wszystkie wnioski niezgodne ze wzorem lub nieprawidłowo wypełnione będą odsyłane.
 
 
 
ZałącznikWielkość
Plik Umowa do wniosku o wyjazd zagraniczny18.67 KB